marți, 3 aprilie 2012

Ruzomberok - Nitra

Acum, eu înţeleg această selecţie pare o nebunie atunci când ne uităm la performanţa actuală a acestei două echipe. Dar vreau să încerc şansele mele cu această selecţie. Şi motivul pentru care am ales acest joc specific este cote primele sunt prea mari, chiar dacă ei nu ca de aşteptat. Iar a doua este de ambele echipe sunt în mijlocul mesei liga si greu sa predic performanţele lor la acest moment. Nitra, după 2 săptămâni de la punctul pierde în cele din urmă, în ultimul meci castigat 3 puncte, iar pe de altă parte, Ruzomberok-au pierdut ultimele două jocuri, iar acum aceasta este destul de important pentru ei în cazul în care Wana ţine urca, dar nu se încadrează în jos.

Când mă uit la ultimele meciuri dintre cele doua echipe, de asemenea, în sus şi în jos;
29.10.2011 D1 FC Nitra 2-3 MFK Ruzomberok
30.07.2011 D1 MFK Ruzomberok 0-0 FC Nitra
11.05.2011 D1 FC Nitra 0-2 MFK Ruzomberok
26.02.2011 D1 MFK Ruzomberok 1-0 FC Nitra
11.09.2010 D1 FC Nitra 1-2 MFK Ruzomberok
04.04.2010 D1 FC Nitra 3-1 MFK Ruzomberok

Dar am aştepta ca ele, atât pentru a lupta pentru acest meci, deoarece sa joc ver mijloc de important pentru ambele echipe şi mă aştept ca acest lucru să aducă în goluri. Este un joc greu de prezis victorie. Dar văd un profit în scopuri;)

Noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu